Zarządzanie biurem
- Funkcje CRM wspomagające kontakt z klientami: kalendarz spotkań oraz moduł działań (spotkania, prezentacje, wysłane oferty, itp.)
- Historia wykonywanych czynności przez agentów np. liczba nowo wprowadzonych ofert lub wysłanych ofert w wybranym okresie czasu.
- Możliwość włączenia pól wymaganych do wprowadzenia oferty lub zapytania klienta.
- Historia realizowanych wydruków, wysłanych e-maili oraz zmian w ofercie lub zapytaniu.
- Historia eksportów na każdy portal.
- Personalizacja ustawień widoku głównego okna (3 wersje) oraz liczby i kolejności kolumn listy ofert i zapytań klientów.
- Możliwość zarządzania uprawnieniami nadawanymi poszczególnym agentom.
- Podgląd agentów zalogowanych do programu w danym momencie.
Praca on-linePraca z bazą ofertPraca z bazą klientówZarządzanie biuremIntegracja z portalamiAdministracja programemModu ł fakturowania